Jump to content
Duyuru
  • Sorusu olan arkadaşlar forumdaki konular yerine direkt olarak Moderatörlere yazıp cevap almaya çalışırlarsa daha kolay sonuca ulaşabilirler.
  • Türkiye Süper Liginde Şampiyon olan Galatasaray'ı tebrik ederiz.

sukrubal4510

Üye
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

sukrubal4510 last won the day on May 23

sukrubal4510 had the most liked content!

Community Reputation

11 Good

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Version 1.0.0

    56 downloads

    22.05.2019 TAR,H,NE KADAR GÜNCEL MAÇKOLİĞİN KAPANIŞ ORANLARINA GÖRE HAZIRLAMIŞ OLDUĞUM YARI AMATÖR EXCELİMİZ HAFTA SONU DAHİL GÜNCELDİR . F,LTRELEME YÖNTEMLERİNİ KENDİNİZ BULUP KAFANIZA GÖRE KUPON YAPABİLİRSİNİZ
  2. sukrubal4510

    SPOR DB

    valla excelin yapımında bi sorun var sanırım bendede o tarihler çıkmıyor lakin ben normal excele yapıştırıyorum sonra bu excele aktarıyorum
  3. sukrubal4510

    PROSOCCER

    Version 1.0.0

    194 downloads

    Ahmet Erdoğan kardeşimin emeği olan bu excel ile Prosoccer sayfasından günlük verileri kopyalayıp update sayfasına yapıştırdıktan sonra tarihi ayarlayıp arşive al diyerek arşivinizi güncelleyebilirsiniz...Kendisine emekleri için çok teşekkürler hakkı ödenmez HERKES KENDİNE GÖRE FİLTRELEME BULABİLİR 07.05.2019 TARİHİNE KADAR GÜNCELDİR (5) Ücretsiz Bahis Analiz Excel Paylasimi.mp4
  4. sukrubal4510

    SPOR DB

    ZEHEP KARDEŞİM MAKROLARI KALDIRMAN GEREKİYOR YOUTUBEDEN MAKROLARI KALDIRMA YAZ ÇIKAR . HK1978 KARDEŞİM BEN HER HAFTA BÜLTEN SONU GÜNCELLEYİP ATICAM BURAYA SEN KAFANI YORMA GÜNCELLEME KONUSUNDA
  5. sukrubal4510

    SPOR DB

    Version 1.0.0

    272 downloads

    SPOR DB NİN SON GÜNCEL HALİDİR SDB v1.1 veri çekme+data (hayat paylaşınca güzel logolu) - Dosyalar - www.ExcelBet365.com.mp4
  6. emeğine sağlık kardeşim peki exceli güncelleme şansın varmıdır ???
  7. emeğine sağlık kardeşim
  8. ÇOK ÇOK EMEĞİNE SAĞLIK KARDEŞİM SÜPER BİR ÇALIŞMA OLMUŞ SANA BİR SORUM OLUCAK AMA MÜSAİTSEN ŞÜKRÜ BAL FACEBOOKTAN MESAJ ATMA ŞANSIN VARMI https://www.facebook.com/sukru.bal.9 TÜMDEN ARŞİV İÇİN
×
×
  • Create New...

Important Information

Bu siteyi kullanarak, Terms of Use kabul etmiş olursunuz.