Jump to content

Hoşgeldiniz!

Bir reklam engelleyici kullanıyorsunuz. Sorun yok. Kim yapmaz?

Ancak reklam geliri olmadan, bu siteyi harika yapmaya devam edemeyiz.

Duyuru

BENOZGURUM

Üye
  • İçerik sayısı

    69
  • Katılım

  • Son ziyaret

Topluluk Puanı

0 Neutral

1 Takipçi

BENOZGURUM Hakkında

  • Doğum Günü 12-02-1974

Güncel Profil Ziyaretleri

Güncel ziyaretçiler bloku aktif değil. Diğer kullanıcılar son ziyaretçilerinizi aktif edene kadar göremezler.

  1. BENOZGURUM

    Nesine.Com'dan Son 15 Maç

    @Mslmyre bu excelde neleri kıstas alıyorsunuz arkadaşlar oranlarımı hakem istatistiklerini mi oynadıkları maçları mı????
  2. BENOZGURUM

    NOWGOAL Tips

    bendede aynı analiz yapmıyor ve hata veriyor
  3. BENOZGURUM

    TGL.BASKET

    kardeşim hep sonuç kısmı XXX çıkıyor!!!
  4. BENOZGURUM

    AndsiproAnalizV04 Basket Nesine

    Kardeşim hala karakter hatası veriyor excel
  5. BENOZGURUM

    DOSYA1905

    kardeşim exceli kaldırdın mı ben indiriyorum boş excel sayfası çıkıyor ???
  6. BENOZGURUM

    BORDBET_V.10

    exceli yükledim denedim ama pek bi sonuç alamadım.taraf bahsi mi alt üstte mi başarı sağlıyor???
  7. BENOZGURUM

    ProSoocer

    Kullanımı nasıl kardeşim bi açıklama getirirmisin lütfen
  8. BENOZGURUM

    TARIK ULTRA ANALİZ

    Arkadaşlar bende böyle çıkıyor neden? yardımcı olurmusunuz
  9. BENOZGURUM

    emil qasımov exceli

    sen bunu indirebildin mi ben indiremedim yok program anca parayla
  10. BENOZGURUM

    toygar ht ft

    bu excelde hangi sonuçları kıstas alıcaz sağdaki mi soldaki mi???
  11. BENOZGURUM

    Tyresyas 2018 Magik2018 TablesLeaguel4w

    kardeşim bu programda agrigado yazan yerden maçları güncelliyom ama hata veriyor yardımcı olurmusun
  12. BENOZGURUM

    Avarajlarını Hesaplayan %95 Sonuç Veren Excel

    arkadaşlar bendede hiç bir şey çıkmıyor yok yok yazıyo hep yardımcı olurmusunuz
  13. BENOZGURUM

    BETPROFI

    bu analiz butonu sorununu çözen olmadımı acaba ???

HAKKIMIZDA

Sitemizin amacı kullanıcılar tarafından hazırlanan İDDAA analiz dosyalarını tamamen ÜCRETSİZ şekilde herkese paylaşmak ve bahis hakkında güzel sohbetler etmekdir.Bizimle Sosial media üzerinden iletişime geçe bilirsiniz.

×

Önemli Bilgilendirme

Bu siteyi kullanarak, Terms of Use kabul etmiş olursunuz.