Jump to content
Duyuru
  • Sorusu olan arkadaşlar forumdaki konular yerine direkt olarak Moderatörlere yazıp cevap almaya çalışırlarsa daha kolay sonuca ulaşabilirler.
  • Türkiye Süper Liginde Şampiyon olan Galatasaray'ı tebrik ederiz.

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/19/2019 in all areas

  1. 5 points

    Version 1.0.0

    249 downloads

    DÜNDEN BERİ GÜZEL PARALAR ALDIM. DEĞERLENDİRİN.
  2. 3 points

    Version 1.0.0

    258 downloads

    BOL SANS :::: TÜRKCE LINKI :::::::::::::: https://yadi.sk/d/9zEx77Od3Vh8Z2
  3. 2 points

    Version 1.0.0

    91 downloads

    arkadaşlar bu aralar basketbol üzerine yoğunlaştım futbol ters gidiyor artık kendime bir excel hazırladım belki işinize yarar 1 2 saatlik bir çalışma yaptım herhangi bir koruma veya şifre yoktur kendinize göre ayarlayabilirsiniz ilerleyen zamanda daha güncel ve sağlam halini paylaşmayı düşünüyorum 2 bir excel hazırlığım da var flasscore den onu da bitirebilirsem kısmetse paylaşırım olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum ona göre değişiklik yaparım. her hangi bir maç denemedim bilginiz olsun sizde test edin saygılar
  4. 2 points

    Version 12.05.2019

    5,462 downloads

    Yeni bir sponsorluk anlaşması yaptik ve umuyoruz ki, bu anlaşma çok uzun süreli olacak. 10-larla sitenin teklifine rağmen bahis sektorunde en güvenilir siteler arasında gösterilen Youwin’le anlaştık. Öncelikle bizim referans kayıt linkimiz : https://bit.ly/2w0jURK ( linke tikladikdan sonra kayit ol demeniz lazim) Bu linkden kayıt olursaniz. Yaşaya bileceginiz en ufak sorunda bana yazmaniz sorununuzun hall olmasina getirecekdir. (Bu gune kadar hangi siteyle calistiksa hic bir uyemizin magdur olmasina izin vermedik. Bundan sonra da vermeyiz ) Toplu sekilde oynarsak yani her kes kayit olur ve bahisleri bizim linkten alirsa , facebookda gorulmemis kampaniyalar yapilacak. Ve bu kampaniyalarda bizim uyelerimiz belkide siteye yatirdigi miktarin 10 katini kazanacak. İlk ay oldugu icin site bize hic bir ekstra destek saglamiyor. Alinan sonuclardan sonra bize destek olacaklar ve bizde o destegi size sunacagiz. Çekilisler , kampaniyalar , grubun en aktif uyesine verilecek para ve s. Eğer guvenilir bir site ariyorsaniz. Bizim referansimizla Youwinde oynayin.
  5. 2 points

    Version 1.0.0

    59 downloads

    22.05.2019 TAR,H,NE KADAR GÜNCEL MAÇKOLİĞİN KAPANIŞ ORANLARINA GÖRE HAZIRLAMIŞ OLDUĞUM YARI AMATÖR EXCELİMİZ HAFTA SONU DAHİL GÜNCELDİR . F,LTRELEME YÖNTEMLERİNİ KENDİNİZ BULUP KAFANIZA GÖRE KUPON YAPABİLİRSİNİZ
  6. 1 point

    Version 1.0.0

    168 downloads

    2020.xlsx
  7. 1 point

    Version 1.0.0

    1,458 downloads

    Selamun aleykum kardeşlerim bu exceli bitiriyorum GUNCELLEME YOK artik ligler son haftalara girildi ne kadar analiz yaparsak yapalım ne kadar excele bakarsak bakalim son haftalar olduğu için şike dönecek maçlar olacaktır ve yanılacaktır bizi o yuzden yeni başlayan ve orta haftalarda olan ligleri ayrı bi excel çalışması olarak basladim bittiği zaman bu excel üzerinden paylaşıma sunacağım şimdilik hoşçakalın yeni excelde görüşmek üzere
  8. 1 point

    Version 1.0.0

    44 downloads

    ARKADAŞLAR BÜLTENİ ÇEKTİKTEN SONRA MAÇI SECİN ANALİZ YAP DEDİKTEN SONRA ARŞİVE EKLEYİN TÜM BÜLTENE TEK TEK BAKACAKSINIZ BİRAZ EZİYETLİ Raqimoff yada başka arkadaşımıızbunu ALTADAR_PARSER_RAGIMOFF gibi otomatik yaparsa tadından yenmez newgol.XLSM
  9. 1 point
    Abi sabah göz gezdirdim excelde bi hata göremedim 019 da formülleri tekrar kontrol ettim bişey yoktu. Siteden indirip bi bakarım. Gece çalışıyorum gündüz az fırsatım var biriki gün idare edin beni. Bu exceli sadece alt üst olarak hazırladım. 2 ci başlattığım excelde hem alt üst hemde kim kazanır kaç farkla kazanır tahminini yapıyorum. Zaman alıyor. Teşekkür ederim
  10. 1 point

    Version 1.0.0.FULL SÜRÜM

    34 downloads

  11. 1 point
    benim elimde 250 bin data'lı excel var kardeşim ama bu daha faydalı teşkkürler
  12. 1 point

    Version Segna Non Segna V.5 TR

    87 downloads

    SEGNA NON SEGNA BİR İTLAYAN EXCELİDİR. 1- ÇİFT ŞANS 1-X - 12 - X2 2- KARŞILIKLI GOL VAR YOK 3- MAÇ SONUCU 1 - X -2 4- ALT - ÜST SONUÇLARINI VERİR ARŞİV DOSYASI MEVCUTTUR. KULLANIM ŞEKLİ. VPN AÇIK ÜLKE AYARINIZ İTLAYA OLACAK ŞEKİLDE AYARLAYIP VERİLERİ ÇEKEBİLİRSİNİZ. VERİLERİ İNDİRMEDE PROBLEM YAŞAYANLAR OLURSA ONDALIK AYRAÇ NOKTA İSE ( . ) VİRGÜLE ( , ) ÇEVİRİN SORUN OLMAZ. HERKESE BOL ŞANSLAR DİLERİM .
  13. 1 point
  14. 1 point
    SENİN UNİBET EXCELİNİ İNDİRDİM ORANLAR EK*** DAHA ÇOK LİG VE ORAN OLURSA DAHA BAŞARILI OLUR. BAŞARILAR
  15. 1 point
    Dosya benim arkadaşlar ben bu iddaa işine çok sinirlenip uzaklastim 😄 tabii ki başka dosyalarda yaptım zaten nette dolaşan dosyalarin çoğu aynı ben bayagi bir ekmeğini yedim, cmr madem beğenilmiş yeni dosyalarida yakında paylasayim elimemi yapicacak. 😁
  16. 1 point
    Öncelikle emeğine sağlık sürekli exceli güncel tutyorsun peki bu excele iy/ms oranlarınıda ekleme şansımız olurmu ve hatta mümkünse iddanın ilk açılış oranları
  17. 1 point
    Arkadaşlar Merhaba, Kupon yaparken; ilk açılış oranlarını mı baz almak lazım? Yoksa kapanış oranlarını mı?
  18. 1 point
    Açılış kardeşim açıklama yapmamıştım oran bolumu yeşil renkte olduğu için AÇILIŞ ORANLARINI ele alacaksiniz
  19. 1 point

    Version 1.0.0

    485 downloads

    MK-SKOR (EXCELBET365tEAM) (3).xlsm Tarih seçip başlat butonuna tıkladıgınızda gunun bültenini ve çıkan tahminleri otomatik yapıyor. Takımların atacağı ortalama gol sayılarını çıkarıyor. Kendi analizinizle verimli sonuclar alabilirsiniz. Gol tercihlerinde başarılı bir excel. Taraf bahisleri size kalmış. Bolşanslar...
  20. 1 point
    Bilader içinden içinden konuşmayı bırak artık. Valla dinlemeye çalışırken yoruluyorum
  21. 1 point
    Www.flashscore.de burdan gir
  22. 1 point
    Ekran fotosundaki liglere bak oddsportal da ht/ft sağ tarafta MORE BETS yazar ona tıkla karşına cikar
  23. 1 point
    başarılı tebrik ederim emeğine sağlık
  24. 1 point

    Version 1.0.0.12 MAYIS

    33 downloads

    2004 - 2019 12 MAYIS SAAT 16.00 a kadar GÜNCELDİR http://s2.dosya.tc/server8/dg8vgm/BASKETBOL_ARSIVI_2019.rar.html
  25. 1 point


×
×
  • Create New...

Important Information

Bu siteyi kullanarak, Terms of Use kabul etmiş olursunuz.