Jump to content
Duyuru
  • Forum kurallarını okumadan forumda mesaj atmayınız. Üye olduysanız kuralları kabul etmişsiniz demektir. Lütfen kuralları iyicene okuyun ve ona göre hareket edin.

1 Screenshot

About This File

Selamlar Herkese, Bazılarınız onu bi çok gruplardan tanıdınız ve herkese samimi güzel bir dost oldu. Bi çok Gruplardada Yönetici ve Moderatordu. Exceli iyi bilen Kardesimiz (Emil Bedelbeyli) Lakabı ve idda ismi BEDEL abimiz.
Benimde çok sevdiyim ve saygi duydugum bir Büyük Abim. Size Abimin Selamları ve saygılarıyla Güzel bi excel Hediye etdi. Herkese Hayrlı ugurlu olsun.


BU EXCEL ILE KAZANILMIS BIRKAC KUPON (VERILERI BETISTUTA'DAN ALIYORUZ !

Ckc0Tz.png pIDzi0.png 0aEy7s.png xU9Ned.png mU4wfv.png x4c73K.png Rdz6nZ.png XagNUO.png AAIgG2.png YIXJp5.png

  • Like 6
  • Thanks 3



User Feedback

Recommended Comments

Emre6363, 22 dakika önce yazdı:

verileri nerden alacaz kardeşim.emegine saglık

Betistuta sitesinden aliyoruz 

Share this comment


Link to comment
Share on other sites

bro şimdi bunu paylaştında herkes sormadan ben sorayım?  vereyi betistutanın hangi bölümünden alıp nereye yapıştıracak bari bunun açıklamasını yapsaydın :)))))

Share this comment


Link to comment
Share on other sites

wrkhIS.png BİLMEYENLER İÇİN BU SEKİL YAPARSINIZ ALT ÜST %DE OLARAK VERİYOR BOL ŞANSLAR

 

Share this comment


Link to comment
Share on other sites
maraba34, 12 saat önce yazdı:

wrkhIS.png BİLMEYENLER İÇİN BU SEKİL YAPARSINIZ ALT ÜST %DE OLARAK VERİYOR BOL ŞANSLAR

 

TUTAN KUPONLARDA KG VAR TAHMİNİ YAPILMIŞ. ANCAK EXCEL ÖYLE BİR TAHMİN VERMİYOR. SADECE ALT ÜST VE MS TAHMİNİ VERİYOR.

Share this comment


Link to comment
Share on other sites
Emre Sığındı, 4 saat önce yazdı:

TUTAN KUPONLARDA KG VAR TAHMİNİ YAPILMIŞ. ANCAK EXCEL ÖYLE BİR TAHMİN VERMİYOR. SADECE ALT ÜST VE MS TAHMİNİ VERİYOR.

Hayir, ev ve dep gol atacak yuzdesi var ona göre kgv oynanmis. Kuponlar benim degil Bedel abimizin

Share this comment


Link to comment
Share on other sites

Arkadaşlar,

önce emeğe saygı, adam hiçbir maddi beklentisi olmadan kafa yorup, zamanını harcayarak excel hazırlayarak, bahis severlere yardımcı olmaya çalışıyor,

lütfen eleştiri yaparken bunları dikkate almanızı rica ediyorum, saygılar

Share this comment


Link to comment
Share on other sites

Bunda enaz kaç yüzdelikleri oynamak lazım acaba %50-%60-%70 vs minimum kaç yapmak lazjmkı iyi oynamak lazım

Share this comment


Link to comment
Share on other sites

4.5 under yazan yerleri %80 ve üstü demişsin diğer anlatımda ona göre bi kupon yaptım tutarsa teşekkür mesajı yazacağım tutmazsa da canın sağolsun 

Share this comment


Link to comment
Share on other sites

evet  dosya formulleri hep aynı değişen bir şey yokk alıntı formüllerr gizli sayfaları acınca  içeriginin ne oldugunu gorursunuz ındıren arkadaşlarr değişen bir şey yok son 10 mac ve iç dış  g  b  m at ye bölünerek yaplan bir poossion modeli   bazı yerlerı hatalı zaten  kötülemek değil  amacımm baska bir dosyadan alıntı yapıpda kendımız yaptık gıbı demeyın ben ona kızıyorum   formul yazan kişi zaten verilerde değer hatasını  giderimiyorsa   alınıtıdır ooo

 

image.png

image.png

Share this comment


Link to comment
Share on other sites

 

ilk resim  hatalı olan yerlerı   bi bakın 2 ci resme bir bakın formül yazan kişi bunları bılmesı lazımm  tamma saygım varr bişiyler yapmaya calsıyorsunuz ama  alıntı yapmayınnn yazacaksanız  formullerı kendınız yazınn allayıp pullayıp  paylaşacaksanız  hiç gerek yok kenınızı kandırırısnız  başka bişiy  değil genede yapan arkadaşa teşekkür ederim emek harcamıştır kopya yapıtır yaparken  neden makorlaştırmamış peki  bilenlere saygım sonsuz  bilgi paylaşıldıkca güzeldirr    SAYGILAR

image.png

image.png

Share this comment


Link to comment
Share on other sites

selam 

dosyayi actigim zaman baska bi excel ile baglantisi oldugu cikiyor .. acaba bu exceller ile baglantiyi kesersek formuller bozulurmu ?

Share this comment


Link to comment
Share on other sites
Just now, 90+3 said:

selam 

dosyayi actigim zaman baska bi excel ile baglantisi oldugu cikiyor .. acaba bu exceller ile baglantiyi kesersek formuller bozulurmu ?

evet ayni sey banada oldu onun icin kullanmakta biraz kararsiz kaldim acikcasi 

Share this comment


Link to comment
Share on other sites

Saygı ile eğiliyorum ÜSTAD ın önünde! Tanışma şerefine nail olmayı çoooook isterdim.. basit ama çok kullanışlı harikulade bir program.. yazdıklarımı okursa yada birileri iletirse eğer minnetlerimi sunarım BEDEL ustaya!  Alkışlar..

Share this comment


Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

Bu siteyi kullanarak, Terms of Use kabul etmiş olursunuz.